En Çok Okunan Hikayeler

9 Kasım 2012 Cuma

mahallede tanıştıgım evli kadını siktim

Herkese selam. bundan Bir sene kadar önceydi. kız arkadaşımdan ayrılalı üç ay falan olmuştu. sıkıldıkça nette sohbet sitelerine girip zaman geçiriyodum. bi akşam eve geldim kimse yoktu. bi sohbet sitesini açıp rastgele bayan nicklerine slm yazmaya başladım. yaklaşık yarım saat kadar süren çabama karşılık cevap alamayınca sıkılıp tam kapatacaktım ki son bi nick çarptı gözüme. maviş idi. onada yazıp kapatayım diye düşünüp slm yazdım. tam kapatacakken maviş ten slm diye cvp geldi. biraz sohbet edip kapatırım diye düşünürken konuşmaya başladık.
adı ayşe idi. biraz sohbet ettikten sonra ayşe nin bursalı olduğunu öğrendim.sonra ayşe evli olduğunu ve konuşmaya devam edip etmeyeceğimi sordu. sannırım istediğim av kucağıma düşmüştü. benim için sorun olmayacağını isterse birbirimizi daha yakından tanıyabileceğimizi söyledim. kabul etti ve bi süre birbirimizi tanımaya çalıştık. sonra messengerden birbirimizi görebileceğimizi söyleyip adresini istedim ve ekledim kabul etti ve cam açtık. ama cam açıldığında aklım duracaktı sanki. karşımda 165 boylarında kapalı gözleri masmavi muhteşem bi bayan vardı. başımı döndürdü adeta. mikrofonumda sorun olduğu için sesimi duyamadığından tlf nosunu istedim ve telefonda konuşmaya başladık. ilk defa böyle bişey yaptığını söylediği utanıp çekindiği her halinden belliydi.o akşam bi süre daha sohbet edip kapattık telefonu.
daha sonraki zamanlarda çağrı yaptıkça araryıp sohbet ediyoduk bu sohbetlerimiz sırasında kocasıyla mutlu olamadığını bana karşı bişeyler hissettiğini söylemeye başladı. yavaş yavaş telefonda sanal sex yapmaya başlamıştık. bi süre sonra kısa süreliğine yanına bursaya gelmek istediğim söyledim.yanıma gelip gelemeyeceğini sorduğumda gelebileceğini söyledi. hemen internetten günlük ev bulup bursada uygun olduğum bi zamana rezervasdyon yaptırıp ayşeye söyledim. oda eşine arkadaşında kalacağını söyleyip akşam için aldı.
sabah kalkıp hemen otogara giitim ve bursaya giden otobüslerin birine binip yola çıktım. bursaya ulaştığımda emlakçının adresine doğru yola çıktım bi süre sonra adresi bulup kullanacağım evi teslim aldım ve ayşenin aramasınmı beklemeye başladım. bir saat kadar sonra aradı ve olduğum yere gelmekte olduğunu söyledim. içimi heyecan basmıştı. daha önce çok kızla beraber oldum ama evli ve kapalısı ilk defa çıkmıştı karşıma. daha önceki konuşmalarımızda yanıma gelirken ne giymesini istediğimi tarif etmiştim. söylediği yere gidip kendisini beklemeye başladım. önceden konuştuğumuz gibi eve gidene kadar yaklaşmayacaktım. sonuçta evli biri idi. bi süre sonra gelen otobüslerden birinden inerken onu gördüğümde heyecandan terlemeye başladığımı hissettim. gerçektn kamerada gördüğümden çok daha güzeldi. beni gördü ve takip etmesini işaret ettim. yürümeye başladık ev çok uzakta değildi. bi sre sonra binaya girdim ve eve girdim kapıyı aralık bıraktım. bir dakika geçmeden ayşe içeri girdi ve kapıyı kapattığı anda arkadan beline sarıldım ve deliler gibi öpüşmeye başladık. ayşeyi kapıya yaslayıp bal gibi dudaklarını yerken ellerimde ince pardesüsünün üzerinden kalçalarını kavramıştı bile. heyecandan sesi titremiş bi şekilde uzun zamandır bunu beklediğini söyledi. ona bu zevki sabaha kadar yaşayacağını söyleyip elinden tutup oturma odasına geçtik.
üzerindekileri çıkarmaya başladı.o üzerindekileri çıkardıkça bende ufak dokunuşlarla oyuna başlamıştım.ince eteği siyah ince çorabı dar badysi ile vücudunu sarmış harika gözüküyo idi.onu kavrayıp üzerime çektim ve tekrar öpüşmeye başladık. yaklaşık yarım saat sürdü dilimiz birbirini yiyordu sanki. bu arada ellerimle bütün vücudunu keşfetmiştim. oda pantolonumun üzerinden aletimi okşuyordu.sonra yatak odasına geçtik ve üzeindekilerini çıkarmaya başladım.badysini ve siyah sütyenini çıkarınca o güneş görmemiş uçları dikleşmiş göğüsleri önümde kaldı. kulak memesini emip oradan boynunu yalayarak göğüslerine indim ve birinin uçlarını dişlerken diğer göğsünüde avucuma alıp yoğurmaya başlamıştım. bu bile inlemeye başlamasını sağlamıştı. bu arada kemerimi çözmeye çalışınca ona yardım ettim ve üzerimde sadece boxerim kaldı ve oda boxerim üzerinden yarağımı okşamaya başladı.sonra biraz daha aşağı inip eteğini çıkarttım ince külotlu çorabını amının olduğu yerden yırttım. siyah dantelli kilodunu yana çekip başımı yeni traşlanmış amcığına yaklaştırdığımda başımı tuttu ve beni yukarı çekip \\\'\\\' bu amı daha önce kimse yalamadı\\\'\\\' dedi titrek bi sesle ve gözlerime baktı. bende yaşamadığın zevkleri yaşayacaksın deyip tekrar amına indim. ve amının ince çizgisinde yukardıan aşağı yaladım ve amının dudaklarını ağzıma alıp emmeye başladım. kalçalarını kaldırıp kaldırıp indiriyo başımı amına bastırıyodu. uzun bi süre amını yaladıktan sonra titremeye başladı ve kasılarak boşaldı. bende amından akan sıvıları yalayıp yuttum hepsini. bi süre bacaklarını arasında kaldıktan sonra kalkıp yanına uzandım. gözlerinin içi parlıyodu.
bi süre yanında uzandıktan sonra toparlandı ve aboxerimi çıkarıp yarağımı sıvazlamaya başladı bu arada öpüşmeye başlamıştık bizde. sonra başını yavaçca aşağı bastırım. ne istediğimi anlamıştı. gözlrime baktı ve buda ilk dedi ve göğsümden aşağı öperek yarağıma indi. kökünden kavrayıp başını diliyle yalayıp ağzına aldı ve emmeye başladı. çok güzel yalıyordu. yılların ustasuı gibiydi (sonra ısrarla sorduğumda ilk olduğunu söyledi nette izleyerek öğrenmiş.) yarağım iyice sertleşince yanıma uzandı ve hadi dedi. dudaklarından öperken yarağımınm kafasını amının dudaklarına sürtmeye başladım. yavaş yavaş amının içine girmeye başladım ateş gibi yanıyodu amı. yavaş yavaş gidip gelmeye başladım. amı çok dar değildi ama çok sıcaktı ben girip çıktıkça \\\'hadi erkeğim, daha hızlı sok, devam et \\\'\\\' şeklinde inlemelri artıyodu. bi süre bu pozisyonda siktikten sonra kaldırdım ve önümde domalttım arkadan amına girdim. ben hızlandıkça kalçalarını kasıklarıma vurmaya başladı git gide hızlanmaya başladık ve aynı anda inleye inleye ikimizde boşaldık.
o gece ayşe yi 4 defa amından siktim. sabah istanbula döndüm. daha sonra 4 defa daha buluştuk ve ayşeyi götünden nasıl siktiğimi de anlatacam size.

6 yorum :

  1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ben maraz yaş 34 Her yaştan gizliliğe önem veren sır kalmasını isteyen her yaştan KOCASINDAN SEVGİLİSİNDEN GÖRMEDİĞİNİZ İLGİ SEVGİYİ GÖRECEKSİNİZ SÖZ MUTSUZ,EVLİ,DUL,TÜRBANLI,AÇIK BAYANLAR GSM:0506 163 47 72 ÖZELE açık erkekler aramasın sakın) MUTSUZ BAYANLARI MUTLU EDERİM HER KONUDA OKUYAN VE ARAYAN ARAMAYAN BAYANLARA ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM SAYGILARIMLA .BEN MARAZ SOYDAN. Denemeden bilemezsin yaşanan heyecan ve mutluluğu ) ÖZELİN ÖZELİM SIR RIN SIR RIMDIR ÖLENE DEK SADECE CİDDİ BAYANLAR (NOT:ERKEKLER ARAMASIN SAKIN) Merhaba ben maraz yaş 34 Her yaştan gizliliğe önem veren sır kalmasını isteyen her yaştan KOCASINDAN SEVGİLİSİNDEN GÖRMEDİĞİNİZ İLGİ SEVGİYİ GÖRECEKSİNİZ SÖZ MUTSUZ,EVLİ,DUL,TÜRBANLI,AÇIK BAYANLAR GSM:0506 163 47 72 ÖZELE açık erkekler aramasın sakın) MUTSUZ BAYANLARI MUTLU EDERİM HER KONUDA OKUYAN VE ARAYAN ARAMAYAN BAYANLARA ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM SAYGILARIMLA .BEN MARAZ SOYDAN. Denemeden bilemezsin yaşanan heyecan ve mutluluğu ) ÖZELİN ÖZELİM SIR RIN SIR RIMDIR ÖLENE DEK SADECE CİDDİ BAYANLAR (NOT:ERKEKLER ARAMASIN SAKIN) Merhaba ben maraz yaş 34 Her yaştan gizliliğe önem veren sır kalmasını isteyen her yaştan KOCASINDAN SEVGİLİSİNDEN GÖRMEDİĞİNİZ İLGİ SEVGİYİ GÖRECEKSİNİZ SÖZ MUTSUZ,EVLİ,DUL,TÜRBANLI,AÇIK BAYANLAR GSM:0506 163 47 72 ÖZELE açık erkekler aramasın sakın) MUTSUZ BAYANLARI MUTLU EDERİM HER KONUDA OKUYAN VE ARAYAN ARAMAYAN BAYANLARA ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM SAYGILARIMLA .BEN MARAZ SOYDAN. Denemeden bilemezsin yaşanan heyecan ve mutluluğu ) ÖZELİN ÖZELİM SIR RIN SIR RIMDIR ÖLENE DEK SADECE CİDDİ BAYANLAR (NOT:ERKEKLER ARAMASIN SAKIN) 

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Istanbulda yasayan ne istedigini bilen bayanlar ve evli ciftler arayin tanisalim zevki birlikte yasayalim burda uzun uzun anlatmaya gerek yok yasamak lazim:) 0546 950 58 62


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ben maraz yaş 34 Her yaştan gizliliğe önem veren sır kalmasını isteyen her yaştan KOCASINDAN SEVGİLİSİNDEN GÖRMEDİĞİNİZ İLGİ SEVGİYİ GÖRECEKSİNİZ SÖZ MUTSUZ,EVLİ,DUL,TÜRBANLI,AÇIK BAYANLAR GSM:0506 163 47 72 ÖZELE açık erkekler aramasın sakın) MUTSUZ BAYANLARI MUTLU EDERİM HER KONUDA OKUYAN VE ARAYAN ARAMAYAN BAYANLARA ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM SAYGILARIMLA .BEN MARAZ SOYDAN. Denemeden bilemezsin yaşanan heyecan ve mutluluğu ) ÖZELİN ÖZELİM SIR RIN SIR RIMDIR ÖLENE DEK SADECE CİDDİ BAYANLAR (NOT:ERKEKLER ARAMASIN SAKIN) 

      Sil
  4. slm ben hüseyin balikesir yas45 bekarim fantezi seven gizlilik icinde tanismak istiyorum diyen ciftlerle tanışmak konuşmak isterim tercihim balikesir ve yakınlardır 0543 66 24 278

    YanıtlaSil