En Çok Okunan Hikayeler

10 Kasım 2012 Cumartesi

temizlikçi kadının kardeşi

Onlar merdivenleri inerlerken, ben de balkona çıktım sigara içmek için. Ben balkondan dışarı bakarken, az sonra da bunlar abla kardeş apartmandan çıktılar ve evlerine doğru yürümeye başladılar. Yürürken birden kızkardeşi kafasını çevirdi ve yukarı doğru baktı ve balkonda beni gördü. Sonra gözleriyle katları saydı ve bir daha baktı bana. Galiba anladı ablasının biraz önce benim dairedemden çıktığını.
Ertesi gün saat 11 gibi kapı çaldı. Temizlikçi kadın unuttuğu sütyenini almaya geldi diye düşünerek, elimde sütyenle kapıyı bir açtım ki, karının kızkardeşi vardı karşımda. Kız beni itip direkt içeri girdi ve kapıyı kapatıp, bana sertçe, “Anlamadım sandınız değil mi?” dedi. (Aha şimdi boku yedik!) dedim içimden. Kıza ne cevap vereceğimi düşünürken, kapının zili birdaha çaldı. Bu sefer de ablası (bizim temizlikçi karı) gelmişti. Galiba merdivenleri koşarak çıktı ki, yüzü kıpkırmızıydı ve burnundan nefes alıyordu. O da girdi içeri ve kızkardeşine yalvarmaya başladı, “Ne olur kimseye söyleme, valla enişten öldürür beni!” diye. Kız birden, “Ben de istiyorum!” demesin mi! Ablası da, “Ne istiyorsun?” dedi. Kız, “Ne isteyeceğim? Siz ne yaptıysanız ondan!” dedi. Ablasının yüzü kireç gibi oldu ve “Kesinlikle olmaz! Sen bakiresin!” dedi. Kız ise, “O zaman ne yaptığını enişteme ve abimlere söylerim!” dedi…
Ablası baktı kızı vazgeçiremedi, “Bari arkandan yapsın!” diye ikna etmeye çalışıyordu. Ama kız tuturmuş, “Hayır, önden istiyorum!” diyor, başka birşey demiyordu. Ben hiç karışmadım, canıma minnet, bir de ilik gibi bakire kız sikecektim. Ablası düşündü taşındı ve çaresiz bana baktı, “Yapar mısın?” dedi. “Yaparım, ama sorumluluk kabul etmem!” dedim. Ablası, “Tamam, ama içine boşalma!” dedi. “Tamam!” deyince, kız sevinçten havalarda uçuyordu. Ablası, “Ama ben de yanınızda olacağım!” dedi. Ben, “Farketmez!” dedim. Kız ise, “Olmaz ben yalnız kalacağım, sen git!” dedi. Ablası ne yapsın, çaresiz kabul etti. Ben kıza yatakodasına gitmesini, ablasını gönderip geleceğimi söyledim. Kız yatakodama gidince, ablasına, “Evden çıkar gibi yap, içeride dur!” dedim. Ablası çıkar gibi yapıp, kapı kapanma sesi gelince, ben yatakodasına kızın yanına gittim…
Kız bir sarıldı bana, “Yanıyorum!” dedi sadece ve dudaklarıma yapıştı. O nasıl öpüşmeydi öyle, nasıl da somuruyordu dudaklarımı. Uzunca deli gibi öpüştük. Öpüşürken kızın memelerini okşuyordum. Memeleri portakal gibi, ama yumuşacıktı. Üstümüzü çıkarttık. Kızın vücudu harikaydı, küçücük amcığı vardı, bacaklarının arasında amcık var mı yok mu belli olmuyordu. Benim sikimi görünce afalladı. “İlk defa mı görüyorsun?” dedim. “Canlısını ilk defa görüyorum, internette çok gördüm!” dedi. Kızı sırtüstü yatırdım, bacaklarını araladım, harbiden amcığı minicikti. Mis gibi kokuyordu, taptaze. Sikim kazık gibi oldu. Amcığına elimi sürdüğümde çoktan ıslanmıştı. Amını yalamaya başladım, tadı harikaydı. Dilimin yuvarlak yapıp hafif hafif amına sokmaya çalıştım. Kız başladı aynı ablası gibi, derin derin böğürmeye, ama ablasından daha fazla titriyordu. Orgazm olurken gözlerinden yaş akıyordu, kafamı amına bastırıyordu.
Orgazmı bitince, sikimi eline verdim. Hem inceler gibi bakıyor, hem acemice yalıyordu. Kızın bu acemiliği beni acayip tahrik etti ve sikim zonklamaya başladı. Kız sikime birşey olduğunun farkındaydı, ama yüzüne fışkıracağımı bilmiyordu. Sikim elinde kazık gibi bir fışkırttım yüzüne. Döllerim gözüne, burnuna, kulağına, saçına geldi. Kız çok şaşırdı, hayretle bakıyordu sikime. Belli ki, ilk defa boşalan bir erkek görüyordu…
Boşaldım ama sikim halen kazık gibiydi. Kızın şaşkınlığı geçince, kıza, “Hadi bakalım, şimdi seni kadın yapalım!” dedim. Gözleri parladı, hemen sırtüstü uzanıp bacaklarını açtı. Ablasını tamamen unutmuştum, o anda aklıma geldi, aynadan baktım ki kapı aralıktı, kapının aralığından bizi izliyordu. Ablasının izlediğini görünce ben daha bir tahrik oldum. Kızın bacaklarını iyice ayırdım, fakat amcığı okadar küçüktü ki, içimden (Buna sokarsam kesin ölür!) dedim. Sikimin kafasını amının deliğine getirdim, ama sokarsam mümkün değildi bağırmaması. Kıza, “Amın çok küçük, sen kendin ittir, ben sokarsam acır!” dedim. Sikimi acemice tutup başını am girişine dayadı, yavaşça kasıklarını oynatarak amını sikime bastırmaya başladı. Yüzünün şekli tipten tipe giriyordu. Dudaklarını ısırarak biraz daha ittirdi kendini sikime doğru, sikimin kafası girdi içeri. Ama ben kendimi nasıl zor tutuyorum dibine kadar sokmamak için. Durdu biraz nefeslendi, biraz daha ittirdi kendini, sikim kızlığına dayandı gitmiyor daha. O da korkuyor ittirmeye kendini, ben dayanamadım, yavaşça bastırdım, kız bastı çığlığı. Ben de (Ne olacaksa olsun!) dedim ve kökledim dibine kadar. Kız kusuyor gibi bir ses çıkardı, hafif doğruldu, sonra attı kendini sırtüstü yatağa. Surat kıpkırmızı, gözlerde yaşlar, nerdeyse bayılacak. Bekledim öyle biraz…
Sonra yavaşça sikimi çıkarttım amından. Çıkarırken nerdeyse boşalacaktım. Sikim kan olmuştu. Fakat amının girişi bayağı genişlemişti. Tekrar soktum amına, kız yine doğruldu ve böğürür gibi yaptı, 2 eliyle enseme sarıldı, “Devam et!” dedi. Ben de amına girip çıkmaya başladım. Baktım kız delirecek, zevkten mi acıdan mı anlayamadım. 3-4 dakika falan, önce yavaş, alışınca hızlanarak sokuyordum. Kız kendini bana vurmaya başladı, sikim tamamıyla amına girip çıkıyordu artık. Kız Ahhlaya Ohhlaya boşalmaya yaklaşırken, benim de boşalma vaktim gelmişti. Kızla nerdeyse aynı anda boşalacaktık. Ben içinden çıkmak istedim, çünkü ablasına içine boşalmayacağımı söylemiştim. Kız titremeye başladı, boşalıyordu, hızlanmaya başladı. Benim dizlerim de çözülmeye başlıyordu. İçinden çıkmak istedim, ama bacaklarıyla kenetlendi bana, kollarını da sımsıkı boynuma doladı. Ben de dayanamadım şiddetli bir şekilde içine boşalmaya başladım. O da boşalıyordu. 4-5 dakika hem boşaldık, hem de sikim amında öylece kaldık…
Kızın dudaklarına yumuldum, öpüşürken, elimle ablasına ‘İçeri git!’ işareti yaptım. Yarağım inip kızın amından çıkınca döller amından akmaya başladı, kan da vardı bayağı. Kızı kolundan tutup kaldırdım banyoya götürdüm, belden aşağısını yıkadım, havluya sarıp tekrar odaya getirdim ve artık gitmesi gerektiğini söyledim. Kız, “Çok mutluyum, iyi ki seninle yapmışım!” diyerek giyindi. Giderken beni öptü ve “Tekrar geleceğim!” dedi…
Kız gidip de ben kapıyı kapatınca, ablası geldi öbür odadan ve “Hani içine boşalmayacaktın?” dedi. “Kardeşin istedi, görmedin mi, nasıl kenetlendi bana, içinden çıkmama izin vermedi!” dedim. “Gördüm, o orospu seni benim elimden kapmak için yaptı bunu! Beni bırakmayacaksın değil mi?” demeye başladı. İnanamıyordum, ablası kızkardeşini kıskanıyordu. Karı, “Beni bırakma ne olur!” diyerek birden dudaklarıma yapıştı. İçimden, (Yeter lan! Seni kanırta kanırta bir sikeyim de gör!) dedim. Bunu sürükleyerek yatak odama götürüdüm ve yatağa sırt üstü yatırdım, külodunu çekip çıkardım, açtım bacaklarını, çıkardım sikimi, bir tükürdüm sikime, karının amı zaten sulu, zonk diye geçirdim amına köküne kadar. Karı bir çığlık attı ki sormayın. Ben sert sert pompalamaya başlayınca, “Ne olur yavaş!” dedi. “Ne yavaşı lan, bu am böyle sikilir!” dedim.
Kızkardeşinin bir defa suratına, bir defa da amına boşalmıştım zaten, birdahaki boşalmam geç olacaktı. Aralıksız aynı pozisyonda 15-20 dakika siktim bunu tecavüz edercesine. Bu sürede karı kaç defa Orgazm oldu bilmem ama, o daracık am folloş oldu. Sonunda ikimiz de ter su içinde kaldık, karı hafif bayılır gibi yorgun düştü. Ben de dizlerim titreyerek zangır zangır boşaldım içine. Sonra da kalkıp duşa girdim. 10 dakika falan ılık suyun altında kaldım. Banyodan çıktığımda karı gitmişti.

2 yorum :

  1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

    YanıtlaSil
  2. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil