En Çok Okunan Hikayeler

9 Kasım 2012 Cuma

Okul arkadaşımla ateşli sikiş


merhaba ben ahmet. babam arap , annem ise türk. dolasıyla benım sikimin boyu 23 cm . ister buyuk olsun olmasın hep dışarıdan belli olmuştur. lise 3 e gidiyorum. sınıfımızda bi kız vardı adı merveydi. hep onu sikmek istemişimdir. Bi gün gerçekten fazla azmıştım bu sefer merveyi sikmekte kararlıydım ama bunu zorla yapmayacaktım.merve zeki biridir belki sınıfın en güzel , en taş , en zeki kızıdır . bende merveye yakındım ama hep yalnız takılırdım. bi gün beden dersinde merve sınıfta kalmak ıstedi bunu öğrenince hemen hocanın yanına gidip izin istedim . sınıfa gittiğimde merve ve onun bi o kadar sexy arkadaşı vardır bırbırlerını parmaklıyorlardı ilk başta anlamadım sandılar ama anladığımı sikimin kalkmasıyla bellirtim sanırım. sikmek istiyordum ikisini ama zorla değil. sikim kalkmış halde tam karşılarında durdum. ikiside sikime doğru bakıyordu. naber nasılsınız dedim cevap verirken bile hala sikime bakıyorlardı. istiyormusunuz dedim merve sexy arkadaşı irem hemen pantolonumu indirmeye calıştı. yardım ettim merve biraz geride kaldı ama 23 cm görünce iremden önce yalamaya başladı. yaladıkca bunların ikisi hızlanmaya başladı . 20 dk anca boşalabildim . bunlar biraz yorulmuştu ama onların amına girmeye hazırdım . hemen mervenin bacakları acıp yalamaya başladımm kız zevkten ölüyordu irem hemen atladı üzerime iremin amına girmeye başladım irem kocaım diye haykıyordu. boşalacagıma yakın ayşeden cıkardım , direkt mervenin ağzına verdim bütün dölümü hiç birşey demeden yuttu . durmadan sex yapıyoruz artık

1 yorum :

  1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

    YanıtlaSil